Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Vårkort...

Av Emeli - 13 mars 2012 09:30

Hej i värmen! Är ju såå härligt väder ute, man känner verkligen att våren och sommaren är på väg!

Därför blev det ett vårinspirerat kort den här gången.

Jag har stämplat, embossat, distressat, stansat, limmat och även använt lite pearl makers och stickles.

Roligt kort att göra och blev hyfsat nöjd med resultatet också :-) Tyvärr blir det dåliga bilder den här gången med, då jag inte riktigt har koll på vart kameran ligger bland alla flyttkartonger, men man får väl en aning om hur det ser ut i alla fall :-)


Vårhälsningar

/Emeli


   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 23 september 2012 19:37

Jag skrev för ett tag sen att jag gjort en falsk metallram och tänkte det kanske var på tiden att det kom ett par bilder på den... Det senaste jag har gjort är tre stycken olika skyltar till ytterdörren och just nu kommer bilder på en utav dom. ...

Av Emeli - 16 augusti 2012 21:49

Har testat lite nya tekniker (nya för mig iaf) och en del gamla då jag blivit inspirerad efter att tittat runt lite på youtube :-) Blandade bland annat en mini-mister med distress ink och perfect pearls och sprayade över en mask från Tim Holtz. Jag k...

Av Emeli - 21 juli 2012 01:17

Jag trodde i min enfald att efter flytten skulle jag få mycket mer tid till min scrapping. Har gjort i ordning så fint och allt ligger där det ska, fint organiserat. Så blev det INTE! Jag vet inte vart min tid tar vägen och alltid nåt som kommer em...

Av Emeli - 28 mars 2012 15:35

Nu är det bara två dagar kvar till flytt!! Längtar verkligen tills det är klart. Ska bli så skönt med större boende och så klart en bättre pysselhörna! :-) Blir inte mycket bloggande just nu men det kommer bli mera sen fram över när allt börjar lug...

Av Emeli - 21 mars 2012 12:15

Ja då var all scrapping nerpackad sen nån vecka tillbaka. Känns väldigt tråkigt och helt plötsligt är man rastlös utan någon verklig anledning. Jag menar det finns att göra inför flytt och lillagumman har nyss lärt sig att krypa/åla sig fram så det ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards